proiectare personalizata
peste 25 de ani experienta
100% romanesc

Compactoare clasica de capacitate medie

Echipamentul consta intr-o caroserie, o bena incarcare cu mecanism de comprimare si un dispozitiv de evacuare in interiorul caroseriei. Instalatia hidraulica si mecanismul de control, toate functiunile si distribuirea incarcaturii sunt montate in mod convenabil, in concordanta cu specificatia tehnica a sasiului de camion pe care acestea sunt montate. Intregul echipament este fabricat in productie de serie tinand seama de reglementarile in vigoare.  

Dimensiuni interioare

  • Volumul net al caroseriei: 10 - 14 mc;
  • Volumul benei de incarcare: 1,5 mc - 2mc

 

 

Timpul de lucru

  • Ciclul de comprimare: 25 sec;
  • Timpul de descarcare: 35 – 45 sec;
  • Gradul de compactare: 5:1;
  • Modul de compactare: prin translatie;

 

Constructia suprastructurii

  • La compartimentul colector sunt suduri continue, pentru a se evita formarea ruginii
  • Forma compartimentul colector este de asa natura sa asigure o rigiditate ridicata, cu pereti netezi la exterior

 

Dispozitivul de evacuare

  • Se deplaseaza in interiorul caroseriei pe sine profilate de la podea pana la partea superioara;
  • Dispozitivul de evacuare este usor de inlocuit fiind facut din saboti de poliamida asamblati prin nituri;
  • Dispozitivul de evacuare este actionat in principal printr-un cilindru telescopic cu dubla actiune. Aceasta se afla in partea din spate a caroseriei cand aceasta este goala, si se deplaseaza automat inspre fata cu ajutorul supapei de presiune atunci cand deseurile sunt incarcate in bena;

 

Bena

  • Bena este montata pe caroserie prin balamale superioare si se deschide cu ajutorul unui cilindru hidraulic cu dubla actiune.
  • Aceasta se zavoreste automat cand este inchisa. Balamalele superioare, carligele de inchidere si cilindrii hidraulici sunt montati pe acelasi ax in scopul prevenirii suprasolicitarii structurii posterioare.
  • Aici se afla montata o garnitura de etansare profilata, in scopul prevenirii scurgerilor de apa murdara din caroserie. Garnitura este confectionata dintr-un cauciuc rezistent la uzura si acizi.
  • Gunoiul din bena este rasturnat in caroserie si apoi presat cu ajutorul unui mecanism actionat de 4 cilindrii hidraulici cu dubla actiune.
  • Placa de presare este astfel dimensionata pentru a goli cuva dintr-o singura trecere.
  • Sabotii sunt foarte usor de inlocuit din afara intrucat sinele nu au opritoare. Toboganul are de asemenea 4 saboti centrali pentru a-l mentine sigur in pozitie centrala.
  • Exista o bara de siguranta in spatele benei care se monteaza intre caroserie si bena pentru a asigura bena deschisa in timpul reparatiilor.
  • Suprastructura este prevazuta cu 2 trepte pentru operatori cu senzori de prezenta. In cazul in care operatorul calca pe treapta ciclul de compactare se opreste pentru prevenirea eventualelor accidente.
  • Exista de asemenea supape de siguranta anticadere montate pe cilindrii hidraulici, pentru a preveni caderea benei in cazul unui furtun spart.
  • Exista un robinet de descarcare a apei murdare sub bena.
  • In interiorul capacului colector nu exista puncte  de lubrifiere, componente electrice sau hidraulice, pentru a se evita operatiuni dificile sau periculoase de intretinere

 

Instalatia electrica

  • Sistem electric de 24 V
  • Legaturile electrice cu mufe pentru intretinere si reparatie usoare
  • Semnalizare sonora pentru mersul inapoi
  • Etansietate IP65
  • Butoane de siguranta pe ambele parti ale suprastructurii.

 

Instalatia hidraulica

  • Pompa este montata pe priza de putere a cutiei de viteze a camionului, iar capacitatea este astfel aleasa incat in 25 - 30 secunde se realizeaza un ciclu de comprimare.
  • Priza de putere este actionata din cabina.
  • Rezervor de ulei hidraulic: 130 litri.
  • Filtru pe retur
  • Rezervorul este prevazut cu un capac de vizitare, indicator de nivel si de temperatura si un robinet de golire.
  • Inchiderea si deschiderea benei, miscarea inainte-inapoi a dispozitivului de descarcare sunt controlate manual prin doua manete directionate cu supape de control si montate in fata - dreapta a caroseriei.
  • Miscarea toboganului si a cupei este controlata de 3 manete cu supape electropneumatice directionate montate in partea din spate. Dispozitivul de incarcare este actionat manual printr-o maneta.
  • Toate supapele sunt de categorie superioara.

 

Dispozitivul de incarcare al containerului

  • 2 cilindrii hidraulici cu dubla actiune pentru ridicarea si rasturnare:
  • Europubele de 80, 120, 240, 360 L si eurocontainere de 600 – 1100 L;
  • Ciclul de golire pentru containerele de 1.100 litri: 25 sec.
  • Posibilitate de incarcare joasa pentru incarcare manuala gunoi vrac sau voluminos
  • Puncte de gresare pentru lubrifierea partilor in miscare
  • Protectii laterale
  • Capacitatea de ridicare: aprox 1.000 kg.

 

Accesorii

  • Dispozitiv de incarcare pentru containere de gunoi de 1.100 litri si 240 litri.
  • Bara de siguranta intre caroserie si bena folosita in timpul reparatiilor.
  • Lampa la partea din spate pentru lucrul pe timp de noapte.
  • Doua scari pliabile montate in partea din spate cu bare de sustinere operatori si senzori de prezenta
  • Camera video la partea din spate cu monitor in cabina pentru supravegherea zonei de lucru
  • Rezervor de apa murdara in fata caroseriei.

Timpul de lucru

  • Ciclul de comprimare: 25 sec;
  • Timpul de descarcare: 35 – 45 sec;
  • Gradul de compactare: 5:1;
  • Modul de compactare: prin translatie;

 

Constructia suprastructurii

  • La compartimentul colector sunt suduri continue, pentru a se evita formarea ruginii
  • Forma compartimentul colector este de asa natura sa asigure o rigiditate ridicata, cu pereti netezi la exterior

 

Dispozitivul de evacuare

  • Se deplaseaza in interiorul caroseriei pe sine profilate de la podea pana la partea superioara;
  • Dispozitivul de evacuare este usor de inlocuit fiind facut din saboti de poliamida asamblati prin nituri;
  • Dispozitivul de evacuare este actionat in principal printr-un cilindru telescopic cu dubla actiune. Aceasta se afla in partea din spate a caroseriei cand aceasta este goala, si se deplaseaza automat inspre fata cu ajutorul supapei de presiune atunci cand deseurile sunt incarcate in bena;

 

Bena

  • Bena este montata pe caroserie prin balamale superioare si se deschide cu ajutorul unui cilindru hidraulic cu dubla actiune.
  • Aceasta se zavoreste automat cand este inchisa. Balamalele superioare, carligele de inchidere si cilindrii hidraulici sunt montati pe acelasi ax in scopul prevenirii suprasolicitarii structurii posterioare.
  • Aici se afla montata o garnitura de etansare profilata, in scopul prevenirii scurgerilor de apa murdara din caroserie. Garnitura este confectionata dintr-un cauciuc rezistent la uzura si acizi.
  • Gunoiul din bena este rasturnat in caroserie si apoi presat cu ajutorul unui mecanism actionat de 4 cilindrii hidraulici cu dubla actiune.
  • Placa de presare este astfel dimensionata pentru a goli cuva dintr-o singura trecere.
  • Sabotii sunt foarte usor de inlocuit din afara intrucat sinele nu au opritoare. Toboganul are de asemenea 4 saboti centrali pentru a-l mentine sigur in pozitie centrala.
  • Exista o bara de siguranta in spatele benei care se monteaza intre caroserie si bena pentru a asigura bena deschisa in timpul reparatiilor.
  • Suprastructura este prevazuta cu 2 trepte pentru operatori cu senzori de prezenta. In cazul in care operatorul calca pe treapta ciclul de compactare se opreste pentru prevenirea eventualelor accidente.
  • Exista de asemenea supape de siguranta anticadere montate pe cilindrii hidraulici, pentru a preveni caderea benei in cazul unui furtun spart.
  • Exista un robinet de descarcare a apei murdare sub bena.
  • In interiorul capacului colector nu exista puncte  de lubrifiere, componente electrice sau hidraulice, pentru a se evita operatiuni dificile sau periculoase de intretinere

 

Instalatia electrica

  • Sistem electric de 24 V
  • Legaturile electrice cu mufe pentru intretinere si reparatie usoare
  • Semnalizare sonora pentru mersul inapoi
  • Etansietate IP65
  • Butoane de siguranta pe ambele parti ale suprastructurii.

 

Instalatia hidraulica

  • Pompa este montata pe priza de putere a cutiei de viteze a camionului, iar capacitatea este astfel aleasa incat in 25 - 30 secunde se realizeaza un ciclu de comprimare.
  • Priza de putere este actionata din cabina.
  • Rezervor de ulei hidraulic: 130 litri.
  • Filtru pe retur
  • Rezervorul este prevazut cu un capac de vizitare, indicator de nivel si de temperatura si un robinet de golire.
  • Inchiderea si deschiderea benei, miscarea inainte-inapoi a dispozitivului de descarcare sunt controlate manual prin doua manete directionate cu supape de control si montate in fata - dreapta a caroseriei.
  • Miscarea toboganului si a cupei este controlata de 3 manete cu supape electropneumatice directionate montate in partea din spate. Dispozitivul de incarcare este actionat manual printr-o maneta.
  • Toate supapele sunt de categorie superioara.

 

Dispozitivul de incarcare al containerului

  • 2 cilindrii hidraulici cu dubla actiune pentru ridicarea si rasturnare:
  • Europubele de 80, 120, 240, 360 L si eurocontainere de 600 – 1100 L;
  • Ciclul de golire pentru containerele de 1.100 litri: 25 sec.
  • Posibilitate de incarcare joasa pentru incarcare manuala gunoi vrac sau voluminos
  • Puncte de gresare pentru lubrifierea partilor in miscare
  • Protectii laterale
  • Capacitatea de ridicare: aprox 1.000 kg.

 

Accesorii

  • Dispozitiv de incarcare pentru containere de gunoi de 1.100 litri si 240 litri.
  • Bara de siguranta intre caroserie si bena folosita in timpul reparatiilor.
  • Lampa la partea din spate pentru lucrul pe timp de noapte.
  • Doua scari pliabile montate in partea din spate cu bare de sustinere operatori si senzori de prezenta
  • Camera video la partea din spate cu monitor in cabina pentru supravegherea zonei de lucru
  • Rezervor de apa murdara in fata caroseriei.
ALTE RECOMANDARI