proiectare personalizata
peste 25 de ani experienta
100% romanesc

Autogunoiera cu brat macara

Echipamentul consta intr-o caroserie, o bena incarcare cu mecanism de comprimare si un dispozitiv de evacuare in interiorul caroseriei. Instalatia hidraulica si mecanismul de control, toate functiunile si distribuirea incarcaturii sunt montate in mod convenabil, in concordanta cu specificatia tehnica a sasiului de camion pe care acestea sunt montate. Intregul echipament este fabricat in productie de serie tinand seama de reglementarile in vigoare.

 

Dimensiuni interioare

  • Volumul net al caroseriei: 16 - 18 mc;
  • Volumul benei de incarcare: 1,5 mc

 

 

 

Timpul de lucru

  • Ciclul de comprimare: 25 sec;
  • Timpul de descarcare: 35 – 45 sec;
  • Gradul de compactare: 1:6;
  • Modul de compactare: prin translatie;

 

Constructia suprastructurii:

  • La compartimentul colector sunt suduri continue, pentru a se evita formarea ruginii
  • Forma compartimentul colector este de asa natura sa asigure o rigiditate ridicata, cu pereti netezi la exterior

Dispozitivul de evacuare

  • Se deplaseaza in interiorul caroseriei pe sine profilate de la podea pana la partea superioara;
  • Dispozitivul de evacuare este usor de inlocuit fiind facut din saboti de poliamida asamblati prin nituri;
  • Dispozitivul de evacuare este actionat in principal printr-un cilindru telescopic cu dubla actiune. Aceasta se afla in partea din spate a caroseriei cand aceasta este goala, si se deplaseaza automat inspre fata cu ajutorul supapei de presiune atunci cand deseurile sunt incarcate in bena;

 

Bena

  • Bena este montata pe caroserie prin balamale superioare si se deschide cu ajutorul unui cilindru hidraulic cu dubla actiune.
  • Aceasta se zavoreste automat cand este inchisa. Balamalele superioare, carligele de inchidere si cilindrii hidraulici sunt montati pe acelasi ax in scopul prevenirii suprasolicitarii structurii posterioare.
  • Presiunea de lucru: 180 bari
  • Mecanismul de compactare se compune dintr-un tobogan care se deplaseaza liniar pe sine, pe partile laterale ale benei, si o cupa care se deplaseaza radial in spatiul de depozitare al deseurilor. Miscarea cupei se realizeaza prin doi cilindrii hidraulici cu dubla actiune montati in partea superioara a toboganului, iar miscarea toboganului se realizeaza prin doi cilindrii  hidraulici montati pe laturile exterioare ale benei, fiind protejati de zona de incarcare  a gunoiului.
  • Placa de presare este astfel dimensionata pentru a goli cuva dintr-o singura trecere.
  • Exista o bara de siguranta in spatele benei care se monteaza intre caroserie si bena pentru a asigura bena deschisa in timpul reparatiilor.
  • Exista de asemenea supape de siguranta anticadere montate pe cilindrii hidraulici, pentru a preveni caderea benei in cazul unui furtun spart.
  • Exista un robinet de descarcare a apei murdare sub bena.
  • In interiorul capacului colector nu exista puncte  de lubrifiere, componente electrice sau hidraulice, pentru a se evita operatiuni dificile sau periculoase de intretinere
  • Tubulatura speciala pentru descarcarea containerelor tip clopot sau underground.

 

Instalatia electrica

  • Sistem electric de 24 V
  • Legaturile electrice cu mufe pentru intretinere si reparatie usoare
  • Semnalizare sonora pentru mersul inapoi
  • Etansietate IP65
  • Butoane de siguranta pe ambele parti ale suprastructurii.

 

Instalatia hidraulica

  • Pompa este montata pe priza de putere a cutiei de viteze a camionului, iar capacitatea este astfel aleasa incat in 25 - 30 secunde se realizeaza un ciclu de comprimare.
  • Priza de putere este actionata din cabina.
  • Rezervor de ulei hidraulic: 130 litri.
  • Filtru pe sorb aspiratie: 125 microni.
  • Filtru pe retur: 25 microni
  • Rezervorul este prevazut cu un capac de vizitare, indicator de nivel si de temperatura si un robinet de golire.
  • Toate tevile sunt facute prin roluire la rece si protejate prin fosfatare in conformitate cu norma DIN 2391C. Toate racordurile sunt de tipul EO si toate furtunele de presiune sunt in conformitate cu normele SAE 100 R2. Furtunele de aspiratie sunt in conformitate cu normele SAE 100R4.
  • Toti cilindrii hidraulici sunt facuti din tevi conuite in concordanta cu normele DIN 2391C si cu un grad inalt de cromare.
  • Inchiderea si deschiderea benei, miscarea inainte-inapoi a dispozitivului de descarcare sunt controlate manual prin doua manete directionate cu supape de control si montate in fata - dreapta a caroseriei.
  • Miscarea toboganului si a cupei este controlata de 3 manete cu supape electropneumatice directionate montate in partea din spate. Dispozitivul de incarcare este actionat manual printr-o maneta.
  • Toate supapele sunt de categorie superioara.

 

Dispozitivul de incarcare al containerului

  • 2 cilindrii hidraulici cu dubla actiune pentru ridicarea si rasturnare:
  • Tubulatura special proiectata pentru descarcarea containerelor tip clopot.
  • Europubele de 80, 120, 240, 360 L si eurocontainere de 600 – 1100 L;
  • Ciclul de golire pentru containerele de 1.100 litri: 25 sec.
  • Posibilitate de incarcare joasa pentru incarcare manuala gunoi vrac sau voluminos
  • Puncte de gresare pentru lubrifierea partilor in miscare
  • Protectii laterale
  • Capacitatea de ridicare: aprox 750 kg.

 

Procedura de lucru

  • Gunoiul este incarcat in cupa cu ajutorul ridicatorului de containere si apoi este presat in caroserie cu mecanismul de comprimare.
  • Ciclul de compactare este controlat electronic prin apasarea unui buton aflat in partea dreapta a benei.
  • Panoul de control este situat in partea dreapta a benei. Aici este prevazut un buton de oprire in caz de urgenta, semnalizarea soferului precum si un intrerupator de selectare a ciclurilor de compactare, secvential sau continuu. Cand butonul de urgenta este apasat miscarea de comprimare este inversata si oprita in pozitia initiala. Fiecare miscare poate fi controlata manual prin manete situate in partea dreapta a benei in caz de defect electric sau alte situatii deosebite.

 

Accesorii

  • Dispozitiv de incarcare pentru containere de gunoi de 1.100 litri si 240 litri.
  • Barile de siguranta intre caroserie si bena folosite in timpul reparatiilor.
  • Lampa la partea din spate pentru lucrul pe timp de noapte.
  • Doua scari pliabile montate in partea din spate cu bare de sustinere operatori
  • Girofar galben
  • Aparatori de noroi si flapsuri din cauciuc rezistent.
  • Rezervor de apa murdara in fata caroseriei.

 

Culoarea

  • Toata caroseria este protejata impotriva ruginei si a reziduurilor de ulei
  • Stratul de protectie anticoroziva primer aplicat are grosimea de 40 microni.
  • Stratul final de vopsea in culoarea solicitata este de 40 microni.

 

SUPRASTRUCTURA MACARA ATLAS 88.2

Constructia metalica:

  • macaraua este realizata integral din otel ST52-DOMEX700
  • unghi de rotire: 360°
  • picioare de sprijin macaralei vor fi asamblate pe cadrul macarale si acest cadru se va monta pe subcadru prin bolturi si suruburi.
  •  - subcadrul este special conceput pentru a rezista fortelor de torsiune
  • sistem cu 2 carlige conceput pentru a ridica si goli containerele de tip clopot
  • instalatia hidraulica a macaralei permite utilizarea diferitelor atasamente necesare pentru colectarea deseurilor: ex. Cupa tip graifer;
  • lungimea bratului: in plan vertical – 11.000 mm
  • In plan orizontal – 8.100 mm
  • capacitatea de ridicare la distanta maxima pe orizontala: 1.000 kg la 8.100 mm
  • cilindri hidraulici cu dublu efect
  • în sistemul hidraulic, sunt folosite sisteme de siguranta pentru scopul de a proteja echipamentul si operatorul impotriva suprasarcinilor, pierderilor bruste de presiune hidraulica datorate furtunelor sparte sau rupte.
  •  furtunele hidraulice folosite sunt realizate cu retea de sârmă dubla pentru presiuni inalte.
  •  etichete cu instructiuni de operare si de avertizare sunt amplasate pe macara
  • panou de comanda amplasat in partea dreapta.
  • controlul macaralei se realizeaza manual.
ALTE RECOMANDARI