Autogunoiera multifunctionala prevazuta cu lama de deszapezire si perie frontala

Echipamentul consta intr-o caroserie, o bena incarcare cu mecanism de comprimare si un dispozitiv de evacuare in interiorul caroseriei. Instalatia hidraulica si mecanismul de control, toate functiunile si distribuirea incarcaturii sunt montate in mod convenabil, in concordanta cu specificatia tehnica a sasiului de camion pe care acestea sunt montate.

 

Intregul echipament este fabricat in productie de serie tinand seama de reglementarile in vigoare.

 

SUNT INTERESAT
de acest utilaj
Te-ar mai putea interesa să știi:

 

Componenta

  • Dispozitiv pentru incarcare containere de gunoi
  • Accesorii: perie frontala, lama deszapezire
  • Suprastructura compactare deseuri
  • Sasiu

 

Tipul vehiculului:

  • Sasiu cu utilizari multiple

Cabina:

  • Cabina "C" compacta

Instalatia de admisie su evacuare

  • Admisie aer ridicata cu filtru de aer uscat in spatele cabinei
  • Esapament stinga  
  • Curbura teava finala pt esapament

Prize de putere

  • Priza de putere pe partea volantei c flansa 6 gauri (100D) f=1,219 600 Nm continuu - 720 Nm intermitent
  • Priza de putere NH/4C fara flansa f=1,24 jos 

 

Dimensiuni interioare

  • Volumul net al caroseriei: 15 mc;
  • Inaltimea interioara: 2.050 mm;
  • Latimea interioara: 2.240 mm
  • Volumul benei de incarcare: 1,5 mc

 

Timpul de lucru

  • Ciclul de comprimare: 25 sec;
  • Timpul de descarcare: 35 – 45 sec;
  • Gradul de compactare: 1:6;
  • Modul de compactare: prin translatie;

 

Dispozitivul de evacuare

  • Se deplaseaza in interiorul caroseriei pe sine profilate de la podea pana la partea superioara;
  • Dispozitivul de evacuare este usor de inlocuit fiind facut din saboti de poliamida asamblati prin nituri;
  • Dispozitivul de evacuare este actionat in principal printr-un cilindru telescopic cu dubla actiune. Aceasta se afla in partea din spate a caroseriei cand aceasta este goala, si se deplaseaza automat inspre fata cu ajutorul supapei de presiune atunci cand deseurile sunt incarcate in bena;

 

Bena

  • Bena este montata pe caroserie prin balamale superioare si se deschide cu ajutorul unui cilindru hidraulic cu dubla actiune.
  • Aceasta se zavoreste automat cand este inchisa. Balamalele superioare, carligele de inchidere si cilindrii hidraulici sunt montati pe acelasi ax in scopul prevenirii suprasolicitarii structurii posterioare.
  • Placa de presare este astfel dimensionata pentru a goli cuva dintr-o singura trecere.
  • In interiorul capacului colector nu exista puncte  de lubrifiere, componente electrice sau hidraulice, pentru a se evita operatiuni dificile sau periculoase de intretinere

 

Instalatia  hidraulica

  • Pompa este montata pe priza de putere a cutiei de viteze a camionului, iar capacitatea este astfel aleasa incat in 25 - 30 secunde se realizeaza un ciclu de comprimare.
  • Priza de putere este actionata din cabina.

 

Dispozitivul de incarcare al containerului

  • 2 cilindrii hidraulici cu dubla actiune pentru ridicarea si rasturnare:
  • Europubele de 80, 120, 240, 360 L si eurocontainere de 600 – 1100 L;
  • Ciclul de golire pentru containerele de 1.100 litri: 25 sec.
  • Posibilitate de incarcare joasa pentru incarcare manuala gunoi vrac sau voluminos
  • Puncte de gresare pentru lubrifierea partilor in miscare
  • Protectii laterale
  • Capacitatea de ridicare: aprox 1.000 kg.
  • Aparatori de noroi si flapsuri din cauciuc rezistent.
  • Rezervor de apa murdara in fata caroseriei.

 

Descriere tehnica lama de zapada PU S 32

  • Placa lamei este construita din HDPE, un material mai usor decat otelul si rezistent la solicitari.
  • Lungimea totala a plugului                     3.200 mm
  • Latimea de lucru (inclinat la 30°)           2.740 mm
  • Lama racloare din cauciuc
  • Amortizoare hidraulice
  • Operarea: telecomanda in cabina autospecialei
  • Miscari posibile lama                 sus / jos hidraulic, stanga / dreapta hidraulic
  • Viteza maxima de lucru              30 – 60 km / ora
  • Faruri suplimentare de lucru

 

Descriere tehnica Perie frontala tip BEMA 25 - 2750

  • cuple si racorduri pereche celor existente pe autovehiculul purtator.
  • latime de lucru 2535 mm (regim de inclinare max. 20°).
  • latime de lucru 2700 mm ((regim de inclinare 0°).
  • latime totala perie: 2990 mm
  • diametru tambur perie – 580 mm
  • perii tambur realizate din material de inalta densitate – Polypropilena.
  • transmisie hidraulica, antrenarea tamburului se face prin intermediul instalatiei hidraulice a autovehiculului purtator, necesar debit 80l/min., presiune 200 bar.
  • dispozitiv hidraulic de reglaj ansamblu perie, sus-jos, stanga-dreapta.
  • roti de sprijin 200 x 80 mm
  • culoare: portocaliu RAL 2011
  • greutate proprie: aprox. 215 kg
Personalul nostru este instruit sa ofere cele mai bune solutii tehnice personalizate, pentru fiecare client in parte.
CONTACTEAZA SPECIALISTUL NOSTRU:
Petru Tanta | 0741.14.49.05 | petru.tanta@gradinariu.ro
Caracteristicile tehnice ale produselor prezentate aici sunt supuse modificărilor, fără aviz prealabil. Produsele se pot personaliza in functie de cerintele fiecarui client in parte.
Fotografiile sunt cu titlu informativ.
ALTE PRODUSE LIVRATE